Cheese.

Discussion in 'Off Topic' started by Ky, Jun 16, 2020.

?

Do you like cheese?

  1. No. LOL cheese reminds me of a rat trap hint hint amber u rat

    0 vote(s)
    0.0%
  2. Yes. cheese is life.

    3 vote(s)
    100.0%
  1. Ky

    Ky Manager
    Manager Ticket Management

    Joined:
    Jan 1, 2018
    Messages:
    662
    Likes Received:
    236
    Can we talk about how cheese is not nice.

    e.g. I don't like cheese. I hate cheese, the smell, the look of it. To hell with it, i don't even like their holes.

    Look at it:

    [​IMG]
    It's disgusting and it shouldn't exist on this earth. Not on pizza, not on anything.

    IF YOU AGREE U GET A FREE HIGH FIVE ok bye
     
    Oli_The_Pug, RyanS1005 and Amber like this.
  2. Amber

    Amber Staff Member
    Moderator Community Teams

    Joined:
    Jan 21, 2018
    Messages:
    32
    Likes Received:
    17
    ok first of all i feel called out and second of all i can just delete this so ur opinion will be gone xoxo
     
  3. RyanS1005

    RyanS1005 Administrator
    Administrator Rules Committee Community Teams

    Joined:
    Jun 28, 2019
    Messages:
    73
    Likes Received:
    35
    to rat court
    [​IMG]
     
    Ky likes this.
  4. Claiir

    Claiir Staff Member
    Moderator

    Joined:
    Dec 24, 2019
    Messages:
    7
    Likes Received:
    6
    cheese is life end of story
     
  5. Oli_The_Pug

    Oli_The_Pug Member
    Community Teams

    Joined:
    May 19, 2018
    Messages:
    127
    Likes Received:
    13
    cheese is disgusting (and im vegan so ya lmao). im with ky on this one im afraid
     
  6. BUTTERFIELD8

    BUTTERFIELD8 Member

    Joined:
    Jan 5, 2018
    Messages:
    58
    Likes Received:
    27
    Lowkey agree the only good cheese is mozzarella and it has to be on other food
     
  7. Jess

    Jess Staff Member
    Moderator Community Teams

    Joined:
    Aug 12, 2018
    Messages:
    67
    Likes Received:
    18
    [​IMG]
    idk man cheese is p good
     
  8. Flonsh

    Flonsh Staff Member
    Moderator Rules Committee Community Teams

    Joined:
    Aug 30, 2019
    Messages:
    100
    Likes Received:
    28
    I would just like to say that ky is wrong on several different levels. First off? Plain cheese slices are amazing. Second off, mozzarella sticks exist? and are amazing? Last but not least tho, nachos exists. And as everyone knows, nachos are a god tier food. Don't disrespect nachos.
    [​IMG]
    how could u look at something like this and think "nasty".
     
  9. GokuTheNerd

    GokuTheNerd Staff Member
    Moderator Community Teams

    Joined:
    Sep 12, 2019
    Messages:
    102
    Likes Received:
    10
    Cheese is either a "must have" or a "lol no absolutley not" for me depending on the context of the rest of the meal and/or the type of cheese.


    Edit: Omg flonsh i really like ur PFP
     
  10. Amber

    Amber Staff Member
    Moderator Community Teams

    Joined:
    Jan 21, 2018
    Messages:
    32
    Likes Received:
    17
    I
    Flonsh, how can you have nachos with no beans where are the BEANS.
     
  11. Oli_The_Pug

    Oli_The_Pug Member
    Community Teams

    Joined:
    May 19, 2018
    Messages:
    127
    Likes Received:
    13
    [​IMG]
    BEANSSSSSS
    GettyImages-149069817-15d7368.jpg
    [​IMG]
     
  12. RyanS1005

    RyanS1005 Administrator
    Administrator Rules Committee Community Teams

    Joined:
    Jun 28, 2019
    Messages:
    73
    Likes Received:
    35
    beans are kinda nasty I'm ngl
    [​IMG]
     
  13. Oli_The_Pug

    Oli_The_Pug Member
    Community Teams

    Joined:
    May 19, 2018
    Messages:
    127
    Likes Received:
    13
    ryans are kinda nasty ngl (jkjk)
     
  14. Flonsh

    Flonsh Staff Member
    Moderator Rules Committee Community Teams

    Joined:
    Aug 30, 2019
    Messages:
    100
    Likes Received:
    28
    how do i dislike a forums message. I've never read something more wrong here in my life.